Strefa wejściowa w hotelu od zawsze była ważnym elementem aranżacji wnętrza budynku, jego wizytówką. Teraz jednak oczekiwania względem tej powierzchni są jeszcze większe.
Według Anny Branickiej, Leading Architect w Design Anatomy ergonomicznie i funkcjonalnie zaprojektowana strefa wejścia powinna umożliwić zaspokojenie wszystkich potrzeb gościa w sposób intuicyjny, niemal niezauważalny. Ważne, żeby strefa lobby odpowiadała wizerunkowi i strategii marki, a także skali i charakterowi konkretnego obiektu.
O tym, w jaki sposób projektuje się dziś strefy wejściowe budynków, które muszą być czymś więcej, niż tylko wizytówką obiektu przeczytacie w artykule Property Design.
Na zdjęciu lobby biurowca Olivia Six w Olivii Centre w Gdańsku.
Przeczytaj więcej pod linkiem:
https://www.propertydesign.pl/design/185/hotelowe_lobby_jak_sie_tworzy_dobry_projekt,48406.html